Wednesday 9 January 2013

bagaimana cara nak dapatkan aplikasi gambar ulama didalam blog anda



Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaatuhu...

Em, hari ni sy nak berkongsi sesuatu tp bnde ni xde ape la sangat. Perasan x gambar yg gerak2 kt sebelah kiri ni, dengan rasa rendah diri sy ingin korg letak bnde ni kt blog korg, huhu bukan ape, ni sebagai satu wasilah untuk kita kenal para habaib, para masyaikh, para alim ulama yg telah banyak berbakti menyebarkan islam. Merekalah yang telah banyak memerah keringat untuk mengangkat semula martabat islam ke tmpat yang sepatutnya.

"Islam itu tinggi & tidak ada yang lebih tinggi darinya."

Antara mereka juga adalah dari golongan habaib, keturunan nabi adalah keturunan yang dimuliakan, ahlul bait. Suatu kelebihan bagi kita untuk mengenali mereka apatah lagi mencintai mereka.

"Belum sempurna keimanan seorang hamba Allah sebelum kecintaannya kepadaku melebihi kecintaannya kepada dirinya sendiri; sebelum kecintaannya kepada keturunanku melebihi kecintaannya kepada keturunannya sendiri; sebelum kecintaannya kepada ahli-baitku melebihi kecintaannya kepada keluarganya sendiri, dan sebelum kecintaannya kepada zatku melebihi kecintaannya kepada zatnya sendiri ."

Kembali kepada widget, cara memasangnya amat mudah semudah ABC, hehe.

Ambil code disini, https://docs.google.com/document/d/1qSqP66ohcv5_xR8MnLmK1-p-5UBL31TFchJoVZPOzIk/edit?hl=en&authkey=CO-4hJgG

Pergi ke  DESIGN  >  ADD GADGET
Pilih HTML/JavaScript
PASTE code anda

Jgn lupe SAVE tw, hehe
Sebarkan code ini kpd rakan2 anda, semoga usaha yang kecil & xseberapa ini diberkati-NYA

No comments:

Post a Comment